Operativ leder søkes til vårt driftskontor i Ålesund

Insider Facility Solutions AS er en markedsdekkende aktør innen servicerelaterte tjenester. Vårt mål er å skape «Ren trivsel» hos våre oppdragsgivere. I dag er vi en viktig samarbeidspartner for det offentlige og det private næringsliv. Som et resultat av vekst, har vi behov for en dyktig operativ leder som vet å fokusere på kvalitet og gode kundeopplevelser.

Til våre kunder og ansatte i Ålesund, søker vi leder med erfaring fra renhold og ledelse. Arbeidsoppgavene blir oppfølging og planlegging av arbeidsoppgaver hos våre kunder sammen med våre ansatte. Vår nye operative leder er selvstendig og ansvarsfull. Du ønsker å sette jobben og kunden i fremste rekke. Er du et utpreget servicemenneske som gir det lille ekstra? Har du erfaring, kunnskap og interesse innen renhold? Da hører vi gjerne fra deg!

Noe erfaring fra administrasjons- eller personalarbeid er ønskelig. Fordelaktig er det også om du har fagbrev som renholdsoperatør eller annen relevant erfaring som kan oppveie for manglende fagbrev. Noe som vil bli vektlagt, er en positiv og lærevillig innstilling – og at du er en medarbeider som bidrar til et godt arbeidsmiljø.

Insider Facility Solutions AS ønsker å levere høy kvalitet til sine kunder. Våre medarbeidere bør bidra til et godt arbeidsmiljø ved å være positive og hyggelige i sitt daglige arbeid!

Vi er en offentlig godkjent renholdsbedrift og alle våre medarbeidere MÅ ha gyldig arbeids- og oppholdstillatelse. Vi søker en dyktig, ambisiøs og erfaren leder som får tillit hos våre kunder – og som ønsker en hverdag der service og kvalitet betyr noe!

Ønsker du en stilling i en av Norges største servicebedrifter innen klassiske FM-tjenester, kan dette være din mulighet til å skape en karriere hos oss! Dersom det du nå har lest appellerer til deg, ser vi frem til å motta din søknad.

Vi ønsker at du som søker

  • Har erfaring i faget, gjerne med fagbrev
  • Normalt gode datakunnskaper
  • Er fleksibel, interessert og serviceinnstilt
  • Behersker norsk muntlig / skriftlig
  • Tar initiativ, er selvstendig og strukturert
  • Har god helse og er motivert for en jobb som leder i renholdsfaget
  • Er sosial, omgjengelig og har gode lederegenskaper
  • Får tillit hos våre oppdragsgivere – og du er kvalitetsbevisst
  • Har førerkort klasse B
  • Ved forespørsel, kan framvise gyldig politiattest

Arbeidsoppgavene vil innebære

  • Å lede og planlegge bruk av våre tjenester
  • Å planlegge og delta i gjennomføring av temporære oppdrag
  • Å delta i rekruttering av nye ansatte
  • Å gjennomføre praktisk opplæring ute på arbeidssteder
  • Å sørge for at vikaroppdrag bemannes, også ved egen innsats
  • Å registrere operative planer digitalt for ansatte
  • Å delta aktivt i vedlikehold av maskiner og utstyr
  • Å samarbeide med avdelingsleder om salg og markedsføringsaktiviteter
  • Å følge retningslinjer innenfor helse, miljø og sikkerhet (HMS)
  • Å bidra til et godt samarbeid mellom bedrift og kunde
  • Å være en god representant for Insider Facility Solutions AS
  • Å ha kontroll på eget arbeid

Personlige egenskaper

  • Du er omgjengelig, blid, positiv og serviceinnstilt
  • Du er løsningsorientert og har «stå på vilje»

Vi kan tilby

  • Opplæring med tanke på et trygt og godt arbeidsmiljø
  • Fast stilling (100%) i en bedrift med solid økonomi
  • Lønn og andre betingelser i henhold til Renholdsoverenskomsten
  • Tiltredelse etter avtale.

Søknadsfrist: Snarest

Alle spørsmål vedrørende stillingen rettes til:
Regionsleder Per Inge Sunde. E-post: per.inge.sunde@insider.no / Avdelingsleder Rasa Vogel. E-post: rasa.vogel@insider.no

Send CV og søknad til: E-post: jobbsoker@insider.no / merket «Operativ leder – Ålesund»

Vi ser fram til å høre fra deg! 🙂