Insider SmartPunkt – vår kommunikasjons- og strukturløsning
Insider SmartPunkt er vår egenutviklede kommunikasjons- og strukturløsning.
Insider SmartPunkt er utarbeidet med tanke på fleksibilitet, brukervennlighet og enkelhet.
Hvorfor velge Insider SmartPunkt?
- Ett kontaktpunkt for alle henvendelser
- Fleksibilitet
- Mulighet for skreddersøm
- Intuitivt
- Enkelt
- Oversiktlig
Unik ID
Alle oppdragsgivers lokasjoner får tildelt sin egen unike ID med bl.a. følgende fordeler:
- Samlet kommunikasjon
- Bevaring av historikk
- Sømløs leveranse på tvers av tjenesteområder
- Rapporteringsverktøy
Kundetilgang
Personlig tilgang til vårt logistikk-, rapport- og kommunikasjonsverktøy med full oversikt over status og hendelser.
Insider SmartPunkt fungerer som et sentralbord, der du som oppdragsgiver får et fast kontaktpunkt mot oss som leverandør – uavhengig av type forespørsel.
Synergioppnåelse
All informasjon samles i Insider SmartPunkt.
- Analyser
- Systematisk loggføring
- Dynamisk resultatrapportering
- Sanntidsinformasjon
Insider SmartPunkt er verktøyet, fagutvalget er middelet og arbeidsgruppen som kan gjennomføre kritisk analyse.