KONTROLL INSIDE ACTIVE (KIA)
Skreddersyde løsninger for små og store kunder
Ønsker du å prøve et kundeorientert renholdskonsept?
Vi har lang erfaring fra bransjen og har siden starten jobbet med innovative løsninger med fokus på de kundekritiske forhold som har vært vanlige i bransjen.
Kunden ønsker kontroll
Vårt konsept skal derfor tilby et system hvor du som kunde får full kontroll og oversikt uten å bruke tid og ressurser i prosessen.
Unike løsninger for bransjen
Insider Facility Services var en av de første i bransjen til å ta i bruk elektronisk tilbakemeldingssystem for tilbakemelding, oppretting og kvalitetssikring. Etter lang erfaring valgte vi å utvikle et eget system. Dette systemet kaller vi Kontroll Inside Active.
Pågrunn av at det ikke eksisterer gode nok systemer for vår bransje har vi siden 2013 jobbet med å utvikle et system som dekker våre kunders behov, små som store. Vi har egne utviklere som hele tiden vedlikeholder og videreutvikler systemet etter våre og kunders krav til optimal kommunikasjon vedrørende våre tjenester.
Dette gir deg en kostnadseffektiv kontroll av renhold og andre avtalte miljøtjenester.
Vår kvalitetskontroll er unik for bransjen og vårt system Kontroll Inside Active har blitt nominert til teknologi pris innen bransjen renhold og hygiene for hele Europa (2016 & 2018).
Toalettsoner
I mai 2019, lanserte vi en utvidelse av vårt kvalitetssikringssystem spesifikt for toalettsoner.
Kundeorientert
"Den elektroniske funksjonen for tilbakemelding fra kunder til serviceleder skal oppfylle Insiders visjon om å være den mest kundeorienterte aktøren i sin bransje.".
Kvalitetsrapporter
Insider Facility Service bruker kvalitetsrapporter aktivt for å avdekke feil. Kunden og en representant har aktiv dialog om hvordan våre tjenester fungerer slik at vi enklere kan opprettholde et høyt nivå på våre tjenester. Våre kvalitetsrapporter utføres gjennom Kontroll Inside Active. Kunden mottar kopi av kvalitetsrapporten på PDF.